Resolvido

Stop advertising

  • 3 April 2024
  • 4 respostas
  • 37 visualizações

Me and my girlfriend are on mobile data plans and we’re CONSTANTLY getting text messages and calls from MEO trying to advertise and sell things to us.

Is it possible to disable them? We don’t want to receive any text messages or any phone calls, ever.

If it’s not possible to disable advertisements, does anyone have a list of MEO Numbers so I can just mass block all of them? I don’t need to be contacted by them ever.

Google Translation: 

Eu e a minha namorada temos planos de dados móveis e recebemos CONSTANTEMENTE mensagens de texto e chamadas do MEO tentando anunciar e vender coisas para nós.

É possível desativá-los? Não queremos receber nenhuma mensagem de texto ou telefonema, nunca.

Caso não seja possível desativar os anúncios, alguém tem uma lista de Números MEO para que eu possa bloquear todos em massa? Eu não preciso ser contatado por eles nunca.

icon

Solução por Ricardo27 3 April 2024, 11:52

Ver original

4 respostas

Reputação 7
Crachá +24

Dá para desativar pela área de cliente. Coloca “não” nas duas perguntas do tratamento de dados.

 

Took me quite a while to find the above, but for anyone else:

Login → My Meo → Click your name “Ola {{ YOUR NAME }}” and you will land on this URL, which you can just click if you’re logged in: https://cliente.meo.pt/perfil → Scroll down and it’s the 4th card. 

Thanks/Obrigado :) 

actually.. the radio/check boxes are disabled. Do I need to call them on the phone to disable those?

Google translation:

na verdade .. as caixas de rádio/seleção estão desabilitadas. Preciso ligar para eles para desativá-los?

Reputação 5
Crachá +20

@istareatwalls depois de desativar, supostamente é para não receber mais nenhum sms nem chamadas.

Responder