Desculpe for writing in English, but I only speak pouco Portuguese.
I originally registered with MEO with the email address I used when I bought my SIM. I forgot my password, so I clicked the link to reset it, but I NEVER received an email with instructions I have tried many times. Also, when I asked to receive a SMS to my MEO phone #, I never received the link to reset my password.
I called technical support yesterday, and after being on hold for 20 minutes, I was disconnected.
I have had to reregister with a different email address to send this question.
This is Google Translate:
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Inicialmente, registei-me no MEO com o endereço de e-mail que utilizei quando comprei o meu SIM. Esqueci-me da palavra-passe, por isso cliquei no link para a repor, mas NUNCA recebi um e-mail com instruções. Além disso, quando pedi para receber um SMS no meu número de telefone MEO, nunca recebi o link para redefinir a minha palavra-passe.
Liguei ontem para o apoio técnico e, depois de esperar 20 minutos, fui desligado.
Tive de me registar novamente com um endereço de e-mail diferente para enviar esta questão.


