Skip to main content

Olá! Peço desculpa pelo meu português; ainda estou a aprender. Depois escrevo a minha mensagem em inglês para evitar qualquer mal-entendido.

Tenho um contrato para o pacote M3e (TV+NET 100+VOZ). Quero mudar-me para uma morada diferente, por isso liguei para o serviço de apoio para marcar uma data. No entanto, foi-me dito que não posso manter o meu pacote atual e que tenho de mudar para um mais caro. Como não preciso de uma Internet mais rápida nem de serviços de televisão adicionais, perguntei se podia mudar para um pacote só de Internet.

O serviço de apoio disse-me então que não posso mudar de pacote porque tenho de mudar com o meu pacote atual, mas também não posso mudar com o meu pacote atual porque tenho de mudar para outro. Estou um pouco confuso - o que devo fazer nesta situação?

-------------------------------------

I have a contract for the M3e package (TV+NET 100+VOZ). I want to move to a different address, so I called support to arrange a date. However, I was told that I cannot keep my current package and must switch to a more expensive one. I don’t need faster internet or additional TV services, so I asked if I could switch to an internet-only package instead.

Support then told me that I can’t switch packages because I have to move with my current one, but I also can’t move with my current package because I must switch to another one. I’m a bit confused—what should I do in this situation?

Hi ​@Artelas 

Take a look here: https://en.meo.pt/services/home/change-services/moving-home


Hello ​@ana_Paula , thank you. Yes, I used this form to contact support. Unfortunately, there is no answer to my problem there.


Hello ​@Artelas 

Contact support again (en.meo.pt/helplines) or create a Request on your myMEO customer area.


Hello ​@Artelas 

Contact support again (en.meo.pt/helplines) or create a Request on your myMEO customer area.

Thank you again, I will. But do I have any choice of package when I move?


Responder