Resolvido

Survivors game

  • 23 November 2022
  • 2 respostas
  • 35 visualizações

OI, tenho jogado o jogo do sobrevivente nos últimos dias, respondendo às perguntas. Recarreguei meu serviço de mensagens de texto hoje e agora não consigo enviar mais mensagens de texto para o número. Isso é totalmente injusto e gostaria do seu processo oficial de reclamações para que eu possa fazer uma reclamação formal para recuperar meu dinheiro desperdiçado e também os 10 euros que completei, obrigado

HI, I've been playing the survivor game for the past few days, answering questions. I recharged my text messaging service today and now I am unable to send any more text messages to the number. This is totally unfair and I would like your official complaints process so that I can make a formal complaint to get my wasted money back and also the 10 euros I completed, thank you

icon

Solução por Ricardo27 24 November 2022, 00:56

Ver original

Tópico fechado, já não permite mais respostas.

2 respostas

Reputação 7
Crachá +24

Esqueça isso. O regulamento não permite reclamações. 

Yes there is no way to complain. Made an official complaint and just got a standard message back. Called so called customer services and got cut off twice. Just gave up. Lost the 25 euros to MEO will put it down to experience and tell as many people as possible how badly I have been treated by MEO  this game is just a scam by them. 

MEO is just to big and have no real competition real mistake and is why they get away with this.