How do you email Meo???

  • 20 April 2017
  • 8 respostas
  • 3448 visualizações

I have had a problem for months with a hissing on my landline and have written to Meo many, many times but got no reply!

FINALLY, someone telephoned me and after much switching on and off of equipment and "Please Wait"'s, it was decided that my phone had a fault and that the chap would send me a new one within 5 working days.

Much to my suprise, the new phone arrived, and on time! BUT

The man also asked me to return the old one and said that there would be details of how to do that enclosed with the new phone.

There was not!

As I cannot contact MEO by email as they have hidden their address so well, I am writing this on here so that anyone who is interested can see that I WANT to return my old, broken phone to them BUT DO NOT KNOW HOW!

Tópico fechado, já não permite mais respostas.

8 respostas

They have no email , the idea is making you talk with a person with persuasive skills to let you down on whatever you want to. As you dont need the phone just send it through the window. If they charge you later switch to another operator. The way they treat their clients is abusive and disonest so...
Not only can't i find their email, but their international contact number is blocked.  Trying to resolve an issue my elderly mother is having.  Can anyone tell me how to reach MEO from the USA.  Sooo frustrating!!!

Yes, they provide a pretty shitty service to customers, and that is why they want nothing documented in writing, hence no way to email them!

Plus what they offer or agree to do by telephone depends upon the integrity of the person who took the call….and 80% of the time they never deliver what they promise.

My own new contract signed last April (April 2019) is still not delivering the services contracted for, nor has my billing been reduced; in fact, I am paying MORE than my original contract I had before signing up for a new one - how’s that for service!

Crachá

Why is Meo hiding their e-mail address from their site, hi Meo do you have something to HIDE??? from your customers, shame on the age of technology and you cannot provide a mail address for your customer the only way to contact Meo is by spending 2 Euros every time you need to resolve issues even it is Meo,s fault, Shame on you...sorry you are Portuguese and have no shame I almost forgot1!!

Crachá

Eu, Insatisfeito como cliente da Meo vou expor e ,fazer esta reclamação sobre os serviços Meo , Há  dois ou três meses pedi para ativar o plano Europa 200 Total e passado com um mês mais tarde resolvi terminar esse serviço visto nao ser útil para min então dirigi-me a loja Meo no Braga parque onde pedi para terminar o contratoe foi.me dito que as coisas tinhao sido alteradas e que eu nao tinha nenhum plano e que nao tinha nada na conta para pagar referente a qualquer plano a nao ser a subscrição origina M3, televisão internet e telefone então questionei mais e disseram-me que me Irião contactar diretamente da Meo para eu ficar descansado e que era mesmo assim agora ,Passado poucos minutos recebi a chamada e expliquei a mesma coisa ao telefone que tinha explicado ao funcionário da loja Meo a pessoa no telefone me confirmou o que  o mesmo ,que nao havia nada para cancelar que o próprio sistema assumia e que se nao usasse o serviço mais que nao havia nada a pagar nem havia divida nenhuma da minha parte acreditei e fique descansado que tinha sida cancelado o serviço esse e nao pensei nem usei mais o serviço, Para a minha total surpresa ontem no dia 12/10/2020 recebi a fatura e quando vi o valor da mesma achei que o valor era mais do que eu esperava então abri a fatura e fui investigar e fiquei em choque quando aparecerão na fatura 5Euros e que eram do plano e que nao tinha sido cancelado como me tinha sido dito fique aborrecido hoje tentei ligar para o 16200 mas o vosso serviço atómico e algo que deixa muito a desejar ate que fui barrado de mais tentativas de ligação visto ter usado todas .então desesperado com o serviço que me estava a ser prestado e pelo que tinha passado com a situação anterior contactei o 16209 onde nada foi resolvido a nao ser de novo pedir para o contracto ser cancelado outra vez e o resto que foi dado eram só desculpas e para por mais mal na ferida foi me dito que essa chamada tinha um custo de 2 Euros, Como podem confirmar o plano nao foi usado quanto a chamada do 16209 de maneira alguma irei pagar os 2 euros visto nao ter outra alternativa de contactar diretamente a Meo como cliente sempre me foi dito que as chamadas eram grátis partir do telefone fixo, quanto ao resto peço para que pessoas de autoridade na Meo tomem nota que me recuso a pagar os 5Euros do plano mais os 2 Euros da chamada e espero uma resposta a alto nível da Meo com pessoa identificada ,caso contrario será cancelado o debito direto e se avançara para a justiça e para a ANACOM CASO A SITUAÇAO LEVE A TALL .Desde já agradeço a vossa atenção e ate uma breve resposta

Reputação 7
Crachá +24

@M0420

Pelo fórum não vai conseguir tratar disso, nem vai ter resposta da meo. O fórum não é considerado apoio ao cliente, mas sim um espaço em que clientes se tentam entreajudar e trocar experiências da melhor maneira possível. Mas sempre sem qualquer acesso ao sistema interno da Meo.

As 3 opções de apoio ao cliente são 16200, loja ou a secção dos pedidos na área de cliente. 

Crachá

I have already tried everything but it is impossible to get some written information to Meo unless is the old fashion written letter and using the CTT. Contacting 16200 is all automated and it is like traveling on an old coal train it makes a lot of noise but goes nowhere and then is 16209 which will cost 2 Euros and everyone gives you a different answer to the same question? The only good thing about all this horrible service is that Meo is making a barrel load of Euros from as all.??? , Thank,s Everyone for your help.

Crachá +1

I agree, The idea from MEO seems to be to avoid contact with clients