Resolvido

Serviço MEO go

  • 4 August 2022
  • 3 respostas
  • 182 visualizações

Já há dois dias que não tenho acesso ao MEO go no meu tablet, dá mensagem de erro e indicação para enviar um e-mail para  meogo@telecom.pt com a minha ID, já enviei o e-mail e ainda não tive resposta.

Alguém já esteve nesta situação?Como resolve-la?

icon

Solução por Trutafario 4 August 2022, 21:15

Ver original

Tópico fechado, já não permite mais respostas.

3 respostas

Reputação 7
Crachá +24

Andam mts com o mesmo problema.

Ligue 16209

Same here, updated the app 2 days ago on my iPad, now the app says “Updating” please try again later. Another issue it created, it says “MEO” as TV provider is not available at this time, please try again later. I think 2 days is more than enough later for the MEO Go service I am paying for. After more than 10 years with MEO, I think it os time to see what NOS can do. Another thing with the new app, why is it only vertical screen, I always use my iPad horizontal. MEO has screwed up big time with this release, and why can’t we go back to the old version, at least it worked.

é incrivel o desprezo com que tratam os clientes. ao que parece o meo go é o parente pobre da MEO. e nem seuer mostram consideraçao pelos que pagam as suas contas. nem um email em condiçoes para fazermos reclamaçao.

so servimos mesmo para pagar as facturas