Pergunta

Travel to Portugal

  • 21 May 2022
  • 0 respostas
  • 86 visualizações

Ingles: 

  1. I will be traveling to Portugal (Lisbon, Porto, Algarve, Madeira, Azores, and more) in June and would like to purchase a SIM card from MEO for our trip. We will be in Portugal for almost four weeks. What are the best options for purchasing a prepaid SIM card? I would like to have somewhere between 10 gigabytes and 30 gigabytes of data. 
  2. My wife will be with me. Are there any packages we should consider that come with two SIM cards? She will not need very much data. 
  3. Does the prepaid SIM include tethering so I can connect other devices to my phone via WiFi? 
  4. We will arrive in Lisbon first. Can I buy a SIM card in the airport? If not, where is a place near the airport to buy a SIM card? 

I tried calling MEO but all the menus are in Portuguese and I only speak English and a very small amount of Spanish. Thank you for your help! 

==========

Traduzido para o português pelo Google:

  1. Vou viajar para Portugal (Lisboa, Porto, Algarve, Madeira, Açores e mais) em Junho e gostaria de adquirir um cartão SIM da MEO para a nossa viagem. Estaremos em Portugal por quase quatro semanas. Quais são as melhores opções para comprar um cartão SIM pré-pago? Eu gostaria de ter algo entre 10 gigabytes e 30 gigabytes de dados.
  2. Minha esposa estará comigo. Existem pacotes que devemos considerar que vêm com dois cartões SIM? Ela não vai precisar de muitos dados.
  3. O SIM pré-pago inclui tethering para que eu possa conectar outros dispositivos ao meu telefone via WiFi?
  4. Chegaremos primeiro a Lisboa. Posso comprar um cartão SIM no aeroporto? Se não, onde é um lugar perto do aeroporto para comprar um cartão SIM?

Tentei ligar para o MEO mas todos os menus estão em português e só falo inglês e muito pouco espanhol. Obrigado pela ajuda!


0 respostas

Sê o primeiro a responder!

Responder