Streaming impossível

  • 29 May 2017
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Estou farto disto! Á partir das 21h não consigo fazer streaming de um filme a partir do meu portatil! O filme está sempre a parar! Continuem com isto e cancelo a minha conta com a MEO!!!!

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wifi ou cabo?
wifi
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Tenta na mesma divisão onde está o router e por cabo...

Se resolver o problema está na distância e obstáculos entre o router e o PC... Se não resolver tens algum problema no router...
Boa tarde, a mim acontece o mesmo, no meu caso acontece tanto por cabo como por rede.

 

Visto que a instalação do cabo de rede e router sao novos poderá ser algum problema com o PDO que está na minha rua?

 

Tive um amigo com a mesma situacao e substituiram o PDO  ele nunca mais teve problemas.
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 responder a um topico que está parado a 1 ano...não me parece vantajoso...

We have an Apple TV which is connected direct via cabel to the Meo Router.  When streaming

there are constant interruptions (same on wifi). In best case it will start again (for a short while) 

when restarting the router.  And then same story again. 

It´s seems that the internet capacity is unstable or too slow.

Have of course tried to call MEO service but if (then your are so lucky) you get through, the call is interrupted (happens 3 times) in the middle of the conversation.

Right now the technical service  doesn’t answer at all. 

I am so fed up with MEO.

 

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We have an Apple TV which is connected direct via cabel to the Meo Router.  When streaming

there are constant interruptions (same on wifi).

Howdy, 

 

I have one also and no problem whatsoever, I’m watching right now. If you connect via Ethernet cable and you have some breaks. It might be something in your local network. Do you have other equipments? Repeaters or another router? 

I assume the basis that if you have Apple TV and meo app, you have Fiber, unless you have any fiber or MEO Router problems (but would affect all your internet and access) this might be something on your LAN.