Pergunta

Balance // Saldo

  • 19 February 2019
  • 0 respostas
  • 141 visualizações

I activated a data-only SIM and had a balance of €28.35. I was told in the store that I have 12 months of inactivity before the balance expires. However, a friend told me that isn't correct. I got different answers at MEO stores each time: some say 90 days and some say 6 months!

I have been travelling and was worried about the balance expiring, so I contacted MEO via Facebook, but they have taken weeks in between messages to respond. Now my balance expired! I would like to have it reinstated (I am fine with adding more money on top if needed). I just don't want to lose almost €30 because of misinformation.

//

Eu ativei um SIM somente com dados e tinha um saldo de €28,35. Foi-me dito na loja que tenho 12 meses de inatividade antes do vencimento do saldo. No entanto, um amigo me disse que não está correto. Recebi respostas diferentes nas lojas MEO de cada vez: alguns dizem 90 dias e alguns dizem 6 meses!

Tenho viajado e fiquei preocupada com a expiração do saldo, por isso contactei o MEO via Facebook, mas levaram semanas entre as mensagens para responder. Agora meu saldo expirou! Eu gostaria de tê-lo reintegrado (estou bem com a adição de mais dinheiro no topo, se necessário). Eu só não quero perder quase €30 por causa de desinformação.

Tópico fechado, já não permite mais respostas.